UW ONLINE AANWEZIGHEID VASTSTELLEN

Elk restaurant moet een consistente, online aanwezigheid hebben. Dit betekent dat u elk afzonderlijk bedrijfsprofiel claimt dat u kunt op sociale media, Google Mijn Bedrijf, beoordelingsaggregatorsites en andere lokaal aangestuurde directories.

Als er iets is waar veel restaurants niet in slagen, dan is het wel hun website. Met zoveel betaalbare opties voor hosting en website-ontwerp, is er geen reden waarom de website van uw restaurant niet regelmatig moet worden bijgewerkt met uw menu, locatie en openingstijden, links naar sociale media en afbeeldingen. Aangezien veel nieuwe klanten uw website zullen bezoeken voordat ze eerst gaan zitten voor een maaltijd, kan het niet hebben van de meest actuele informatie op de website leiden tot een mogelijk inconsistente ervaring.

Stel regelmatige tijden vast waarop elk menu-item wordt geproefd en gecontroleerd op algehele kwaliteit. Dit betekent dat we periodiek menu-evaluaties hebben, willekeurige smaaktesten of zelfs “geheim agenten” sturen tijdens piekuren om feedback te geven op hun ervaringen. Zelfbewustzijn is een van de meest onderschatte eigenschappen die iemand kan bezitten. Als je een goed begrip hebt van je sterke en zwakke punten, kun je je concentreren op waar je goed in bent en de vaardigheden van anderen gebruiken om te doen wat je niet kunt.

Restaurant 1714-schiedam.nl